Kan jag få?

Jag och mina listor.. Jag är ganska hopplös men det är så jag får min värld att gå ihop -haha

Nu har jag skrivit en lista på saker jag behöver innan Halvan kommer, h-n ska ju vara här om 45 dagar(räknat från i morgon) och förutom att vi behöver ett sovrum till oss och den så behövs flera saker endå.

Så nu önskar vi oss :
-en blöjhink
-barnlarm/barnlyssnare eller vad det heter
-termoväska/påse eller vad man kan tänkas ha flaska med mjölk i när man är på resande fot
-babygym
-vyssan lull tassar
-mobil/speldosa till både säng o vagn
-baby termometer

Sen är det massa vi måste köpa som blöjor, tvättgrejer och allt sånt i amningsgrejer. Min lista är lång :)

Men nu får h-n inte komma innan jul så vi kan få några av dom här sakerna i julklapp ;)

Annars har dagen gått i rasande fart! Hunnit med barnmorska-besök där bebis växte och mitt fuskande med järntabletter syndes på proverna, så hon tyckte jag ska dricka blutsaft men jag kommer börja ta dubbel dos av mina tabletter hellre!
Sen kom kusin Emilie hit och så har vi tjattrar i ett par timmar och sen va vi iväg och käkade, när hon lämnat av mig här hemma så kom pappa och fikande en snabbis och snart kommer ricke hem! Härlig dag!!

I morgon när ricke åker till jobbet så har jag lovat mig själv att ta tag i resten av löven där ute, någon frivillig som vill hjälpa till att kratta löv ? ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback