Sömntutor

Jag skyller på mina trötta katter att jag inte kom upp ur sängen förrän strax innan 10 :) dom låg och kurrade på min arm och sen var det bara 14 grader inne så förstår att dom inte ville gå upp!

I går målade Ricke taket en gång, blir riktigt fint! Svårt att tänka sig att det var trätak för bara några veckor sen - tur att vi dokumenterar med kameran :)

I dag har jag inte en susning om vad jag ska hitta på, jag vill ha en bil :)

I helgen vill jag egentligen åka in till stan och shoppa och sen gå ut och käka med Ricke innan han börjar jobba men jag känner mig fattigare ön en kyrkråtta ;)

à just det, undrade varför den ena kissen skrek inne från toaletten och var rädd att jag glömt stänga toalocket igen? Men denna gång hade duschdörrarna åkt igen så han var fast i duschen, måste katt-säkra badrummet tror jag....

Blivande tak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback