Tillbaka!

I dag är det så tråkigt ute att jag faktiskt tar mig tid att sätta mig här :)
Började morgonen med att vara superorolig, Ricke skulle nämligen komma hem efter nattskiftet i morse istället för imorrn för då skulle han på kurs på FM.
Men sen i natt hade han fått reda på att han hade kurs i dag istället, så han hade skickat SMS till mig som inte kom fram till mig förrän 10.00 imorse.. och jag fick inte tag på honom heller för hans mobil var ju på ljudlös..
Usch! Inge kul alls, är ju snorhalt på vägarna också tydligen..
men nu är han i säkert förvar på kurs fram till 12 sen får han sova för att sen jobba natt och komma hem imorgonbitti ;D
Måste verkligen byta mobiloperatör tror jag.. men Telia funkar tydligen bäst här ute i skogen men dom är så dyra och har inga bra dealer tycker jag.. aja, tur att vi har fast tele!

Jag har kört lite hjärngympa och lydnad ute på min egna appelplan med båda hundarna så dom borde vara nöjda!

Ska ta och lägga mig på soffan ett tag sen för att sen börja slipa ministolen!


Fick förresten sova typ en hel natt i natt! Tokskönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback