Snömonster

Sitter uppe i hundhuset med oliver, han sover :)
Gick på promenad när det var som värst väder men jag drog på mig Rickes thermobyxor och drog fram vinterjackan :)

Lilla dvärgschnauzrn ville inte alls gå på promenad så han satt sig varannan meter och vägrade gå. Provade tills vi skulle in på almvägen då gav jag upp och bar hem honom för han vägrade gå hemmåt också. Han får ju snöbollar i pälsen som nog inte är så skönt..
Sen tog jag dom andra busarna och han fick stanna i värmen.

Nu när solen skiner så han vi varit ute, busade massor men lillen blev så till sig att han högg mig i handen.. Ajaj men sånt man får räkna med :)

Nu ska vi fortsätta vara ute ett tag till sen blir det en promenad till innan mattarna kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback