Test

Nu har jag försökt ladda upp före och efterbilder på häcken som vi klippt ner och eldat upp, men det vill sig inte alls!
Skulle ju även ladda upp en söt bild när spiro jagar och ser helt galen ut !

Enda bilden som jag tror funkade var den på oliver. Om den ens syns?

Nu ligger vi kvar i sängen, i protest mot vädret lilleman och jag. Rickard hämtade upp nödprovianter till oss så nu tänker jag vara här ett tag :)

Hade tänkt åka i väg och tigga fika men vår bil fick Jens ta till Uppsala eftersom dom lagt om till sommardäck.
Nät han kom hit åkte han rakt ut på vår gräsmatta 2 gånger och körde fast! Gick visst inte att bromsa eller styra!
Vad snygg vår gräsmatta lär vara....

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback