Herregud

Lilleman vart lugn av att ligga i babygymmet en stund i natt och sen kröp vi ihop i sacco. Somnade strax efter zebbe kom men drömde typ verklughetsdrömmar eller aa skumma saker så jag vaknade och så gick vi upp och la oss..
Vid 10 skällde zebbe och ville ut och så släppte jag ut dom som vanligt, men så ropade jag sen och ingen kom. Då var grinden till baksidan av nån anledning öppen och den leder ju rakt ut så jag såg en zebbe stå mitt ute i vägen.
Gjorde en din grej och försökte slinga i kapp han vilket är det värsta man kan göra för det tycker dom ju bara är kul.
Men sen sprang jag hemmåt och tjoade och kastade snö so
En dåre och då kom han springande och ville busa som tur var..
Nu ska jag göra ett nytt försök till att sova hela dagen. Ställer klockan på 15.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback