Norrtälje

I dag fick prinsen åka buss för första gången, vilket jag kommer undvika så gott det går. Väldigt bökigt.
I Norrtälje fikade jag, cicci och Samuel på Tullens café. Mycket barnvänligt!

Cafet var rymligt och hade bra priser;
En ost & skinkfralla, kaffe + kladdkaka för 60:- helt överenskommet!

Oliver Sov under hela resan!

Vi strosade lite i affärer med, jag tyckte nog mest om Lekplaneten! Såå mycket man vill ha! Tänk vad kul leksaker kan vara.. Klädshopping känns helt plötsligt otroligt trist i jämförelse!
Längtar tills Ollie blir lite äldre så han kan få en egen liten snickarlåda som dom hade! Hur tufft som helst med måttstock, hammare m.m

Resan hemmåt gick något lättare som tur var. Jag och cicci kom på att vi egentligen är ensamstående , rent teoretiskt haha! Det är ju typ så om man räknar i snitt!

Oliver vaknade vid 20-tiden , precis när jag var som tröttast... Hur vänder man bebisars dygn???
Nu är han klarvaken och snurrar runt i sängen ..
Flera kvällar i rad så har han vänt sig till mage och borrar ner huvudet- livsfarligt!!
Men han gör det bara i sängen så det är nog lättare för honom att vända sig när det är mjukt,

Nej nu orkar jag inte skriva mer från mobilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback