SKITunge ;)

Jag har världens charmigaste lilla skitunge!

Skulle byta blöja nyss och skulle precis torka rumpan och fick en fin "present" i handen och på hela skötbordet haha!
Jag börjar skratta hejvilt och ropa på Ricke (självklart med handen fortfarande helt gul, ville ju visa vad skitungen gett mig hahah)
Ricke får sendrag och hoppas omkring och skriker så han får inte se presenten, jag tvättar mig och ska åter igen torka Oliver men blir avbruten av en fin kräks... Blir till att torka munnen, då kissar han!
Tillslut så lyckas jag torka honom och låter honom sedan ligga och lufttorka på skötbordet medan jag endå måste torka kiss från väggar och fixa.
När jag sedan ska ta på blöja igen så kissar han-igen!!

Väl påklädd med ren blöja så tar jag upp honom och då ger han mig världens SMILE! Såg ut som han tänkte:
-haha, där fick du allt jobba va?

Så söt så man dör!

Här har han en flinig stund lite senare :)
Det blanka i pannan är kräm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback