datajävel

vad ska man med datorer till när dom endå inte fungerar?? I 2 dagar har jag låtit ladda upp bilder som ska framkallas, VIPS borta i dag. KUL. typ 40 timmars uppladdande. SKITSAKER. Skulle maila in födelseannons till norrtälje tidning. funkar inte. nån jävla modul som krachat i mailen eller nått. KRASCH kattjävlarna river vaserna IGEN som jag ställt på diskbänken, men självklart ska dom jävlarna upp och kolla om det finns nån skål att slicka. Jag drömde att Spiro blev överkörd i natt,. önsketänkande? Längtar tills dom blir kastrerade för jag är så less på dom. Katter som fäller en och röjer + för lite sömn passar inte ihop. en skitdag med andra ord hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback