Hemmåt

Åh i morgon får vi åka hem. Så skönt!
Jag har ju inte varit utomhus sen natten till i måndags och vi är rätt leda på att vara här i rummet, ingen tv.. Ibland går vi och vankar lite i korridorerna :)
Så nu måste vi hittA vagn så vi kan ut och gå UTE! :)

I dag har jag gjort 2 misstag:

1. Inte sovit när Oliver sovit dvs hela dagen, kommer bli en rolig natt hihi

2. Varje morgon får jag 3 påsar med värktabletter som det står "kl15, kl 23, kl 05" på. Men i dag fick jag bara en påse som det stod "kl 05" på. Jaha tänkte väl jag då ska jag klara mig utan hela dagen .
Nu på kvällen började jag frysa och fick ont i hela kroppen, klämde på påsen och insåg att alla doser låg i en påse :)

Nu ska jag mata lillgrabben sen hoppas jag på att hinna blunda lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback