Powernap

Ricke tog Troja och I
Oliver på långpromenad så att jag fick sova lite. Så uppskattat.
Tog ju ett tag innan jag lyckades somna men nån halvtimma måste det blivit!

Nu har lillen käkat så medan han sover ska jag göra fläskpannkaka :) gott!
Köpte bär på Ica så Ricke ska göra paj till ikväll!

Fick förresten lite skäll för att jag röjer och lyfter saker med mitt snitt och hon på BVC berättade vad det är som gör ont( är ju liksom bredvid snittet ) men snittet inne är större tydligen. Men sen så kan man få massa broskbildningaf eller andra saker om man håller på och lyfter så nu får jag väl tänka på det, men är svårt när man typ känner sig som vanligt men så får jag ont efter . Lätt att vara efterklok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback