Seg

Jag längtar tills i morgon då får jag sovmorgon! I går blev en lång dag och trots att jag måste somnat direkt vid 22 så var det väldigt trögt att gå upp i morse.. I går var vi till Byggmax, superstressigt eftersom vi kom dit strax innan 18 och din stänger 19. Kl 20 skulle släpet vara tillbaka. Släpet blev snabbt fullt så vi fick bara med oss grunden typ, reglar, halva väggen(behöver 40 bräder, fick med 25) och så plintar och saker.. Behöver trall, tak och resten av väggarna. Till vedboden alltså.. Var hemma 20.00 och Jens fick komma och hjälpa oss lassa av, vi hade pratat med Shell och dom var kvar till 20.20.. Snabba ryck och vi hann lämna det! I dag ska grunden byggas.. Får se hur det går.. Nu ska jag ut med hundarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback