Plantering

Det är tråkväder och jag skulle behöva klippa klart den "tuppkam" som är kvar mitt på gräsmattan.. Inte så snyggt men orkade inte göra klart i går ;)
Tog en sväng med vagnen och Troja och köpte en flask- och burkvärmare av en tjej för 200kr. Rätt dyrt men en ny kostar typ 700kr. Men nu måste jag spara resten av skattepengarna till Öland :)
Vi har bokat campingen nu så nu är det spikat! Känns faktiskt roligare än att åka utomlands! Hoppas på uppehåll den veckan ;)
Olivers säng blir en stolsdyna ;)
Vill ta med Troja egentligen gör Saxnäs camping hade en jättefin strand där man får ha hundarna! Och sen en där hundar är förbjudna men det är lika fint på båda! Men det är 6-7 timmars bilresa, och Troja får väl hjärtattack innan vi är framme.. Tåls att tänka på :)
Så jag behöver katt vakt v 27 förutom 2 dagar. Sen eventuellt hundvakt då, någon frivillig!? ;)


Kommentarer
mormor säger:

katt och hundvakt finns på aspvägen 23 vi är lediga den veckan hoppas det går bra

2012-06-10 | 17:16:51
Moster Marie säger:

hej. det finns hjälp att få som hundvakt på kristinavägen 5 också.

2012-06-10 | 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback