Hurtigt

I dag har energin varit på topp! Började redan i morse med att Oliver ville käka vid 06:30, ( ja han hade ju käkat på natten också såklart ) men efter denna gång kunde jag inte somna om så jag gick ut och bar in ved!
Sen vaknade Ricke av Oliven vid 8 och då knåpade vi ihop avtal och sånna viktiga saker. Sen skulle vi åka och handla till middagen och for till Häverödallas Ica som var stängt .. Upptäckte då att den inte öppnade förrän 11!!!! Haha!

For ner till Hallsta och handlade och sen har dagen bara ångat på! Oliver har varit lite kinkig men där emellan har vi hunnit få upp alla skiljeväggar i hundstallet - blir galet bra!! Tyvärr var ventil-skäraren eller vad det heter för liten så får hoppas att Jens hittar en i morgon!
Sen har vi fixat lite annat i hundstallet och när vi var klara var klockan redan 20... Fullt ös alltså mes undantag för middagen :) Taz och Troja busade massor när vi var ute, vem sa att inte katt och hund kan leka :)
Killarna fick även besök av en skitfin katthona( tror vi iaf) som stod här på trappan när vi kom ut. En röd och vit långhårig.. Precis en sån jag vill ha... Den ville gå in här men det satte vi stopp för ;)

Nu på kvällen stack Ricke till Conny för att hjälpa han med datorn och jag har duschat mig själv, Troja och badat Oliver!
Så nu är jag tröttare än tröttast !

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback