Inget tak än

Hua vilken j*vla dag det varit.. jag är mer än slut. ögonen går i kors.
Började redan kl 11 imorse med att börja fixa taket. upptäckte snabbt att det fattas 1 paket tak + att vi måste ha några brädor på c/c 30 eller vad det heter. alltså åt andra ledden.
så i några timmar fick vi mäta och räkna och mäta lite till och räkna fel och rätt och fel och rätt.
När allt stämde fick Jens och Rickard åka till Byggmax igen. Kom hem och dom fick köra själva där uppe för Oliver har skrikit i stort sett hela dagen.  trots bad och promenader så han har nog ont i magen eller nått i dag..
Taket sket sig också för dom köpte en planka för lite.. sååå typiskt.
TUR att Ricke är extra-ledig i morgon så han kan köpa plankjökeln plus att vi har EN MILJARD saker som ska hinnas glra innnan han åker tillbaka.
ursäkta stavningen men har en arg illkille i knät som far omkring....

har trots skrikolle hunnit såga och bokstavligen kastat in takpanelen i vedbon plus sspetta upp lite sten ur marken.. Socc lär ju vara på ingpende spå mycket som oliver skrek från vagnen =) Psykbryt var nära kan jag lova. Hoppas på lugnare skrikunge imorrn =) Positivt är att han lär sova gått i natt ;)

I morrn kommer en kund också.. vet inte hur jag ska hinna med akllt... men Ricke kan iaf ta liver imorrn så jag hinner göra klart allt papper och sånt...

hej å hå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback