Så stressigt

Jag kommer dö av all stress snart .. Kom ur sängen kl 06.49 och mopsarna kommer mellan 7-9. Oliver skrek efter mat, så ner och värma mat, springa upp 3 gånger under tiden för att ge han nappen. Sen ut med zebbe, utfodra våra djur, ut med Troja som säkert kände av min stress för hon vägrade lämna altan. In och försöka fräscha till mig. Ut och jaga in zebbe, in och jaga upp zebbe till sovrummet. Hämta olivers mat och äntligen mata honom.
Net och kasta ut katterna, gå på toa och mops-säkra hemmet .

Nu gråter lilla Oliver uppe så nu får jag springa upp igen. Sambon är ungefär lika användbar som en matta, tur att han är bra på annat .....


Kommentarer
nizze säger:

sååå vad e han bra på då? ;)

2012-03-28 | 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback