Piggelin blir tröttelin

Oj vad dum jag var i går. Tog Ipren innan kag gick och la mig och så blev jag pigg! Så jag gick inte och la mig förrän efter 23, bara det är ju kors i taket. Men min dumhet börjar efter det för då låg jag bara och snurrade i sängen , sen kom Ricke upp och så kollade vi på film, somnade till nån halvtimma för att sen vakna när filmen var slut . Pigg igen..
Ner och drack juice och sen gick jag och la mig vid 02. För att strax efter att ha somnat bli väckt av lilla Oliver. Så mellan typ 3-5 sov jag... Är dödstrött...
Sen ringde klockan vid 5 men då tröck jag av den och hoppades väl att jag var vaken nog..
Strax efter halv 6 vaknade jag till av att Troja skällde. Då kom ju Leoh och jag som lovat att vara vaken fick kasta på mig kläderna och springa ner för att öppna dörren! Pinsamt, hoppas hon inte kom försent till jobbet...

Hoppas dagen blir bra och att jag känner mig piggare snart .. Har stykit golvet en sista gång nu på morgonen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback