Sol promenad och tandvärk

Runt 11 i morse började jag, oliver och Jonte röra oss mot Hallsta, riktigt skönt väder även om det blåste kallt..
Jonte blev lite chockad över att det var långt haha det är ju bara dryga 3-4 km, knappast långt!
Handla, hem till mamma, få tillbaka Troja och sen tillbaka hem. Tog ca 55min hem, det brukar det ta med hund och barnvagn :)
Jonte blev upphämtad i gottsta av Annika och Jens för att följa med dom och hämta husvagn, tydligen för att jag ska få vara själv ett tag, brukar ju ha en tendens att ledsna på Jonte eftersom han är lite som han är, men jag kanske blivit härdad av att jobba med dom som har adhd eller så är det bara skönt att slippa vara själv och tänka och i stället lyssna på hans problem ;)

Fast nu sitter jag uppe vid hundhuset och njuter av värmen , väldigt skönt.
Oliver har haft Jätteont i munnen och verkligen skrikit så där hjärtskärande och otröstligt så jag gav han Alvedon och så har vi gått med vagnen så nu sover han, snarkar så gott. Så hoppas det hjälper ..

Troja ligger och solar och morrar för att det går folk på vägen och katten ligger på stenen . Älskar det här vädret!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback