Sömn :)

I går sov jag från typ 17-18, sen väckte Ricke mig för att maten var klar . Hick ner och åt lite snabbt sen upp och somna direkt igen.
Vaknade av att Ricke kom med Oliver. Sen vaknade jag runt 21 för då var lilla O hungrig . Efter att ha matat honom så sov jag resten av natten förutom att jag gav Oliver mat vid 01 och 05.
Så jag behövde sova :)
Känner mig rätt utvilad nu..
Lite nervös över kaoset som kommer vara i dag..
Fullt med hundar i första avdelningen, golvet i andra är inte torrt än.
Sen kommer alla gå vara ute i skift eftersom förutom vanliga gänget så har jag en löptik, en polishund och Björne som ingen går ihop med.
Sen kommer Mollie också så hon och Troja får umgås med löptiken.
Blir 4 "grupper" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback