Mvc

Tung morgon så otroligt trött.. 3 Tim på jobbet kände hur långa son helst.

På Mvc hade jag bra blodtryck och socker men lågt järn, 107. Så måste försöka komma ihåg don där tabletterna...
Bebisen låg i säte precis som jag trodde, men den har 3 v på sig att vända sig, men jag sa att den gärna kan få sitta kvar ;) hihi
Får den ju komma ur snabbare ! Fast lite tråkigt att missa när allt kommer i gång , men sitter den om 3 v så får jag en remiss till Norrtälje och prata vändning eller planerat snitt, inte tar jag vändning iallafall..
12 september ska jag till Mvc igen.
Bebisens hjärta tyder på en pojke på 130 slag/min, under 140 så är det pojk, men å andra sidan hade Oliver 140-150/min och han är ju inte tjej ;) spännande det där!

Nu sover Oliver och jag borde också men vill endå ner och betala räkningar, göra iordning papprerna till f-kassan och fixa försäkring till nya bilen.. Innan Oliver vaknar.. Sova får man göra nät man dör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback