Oväder

I morse vaknade vi tidigt, sen kom pappa vid 9 och satt här och mekade fiskespö, Oliver hade sönder det ;)
Röjde lite både ute oc inne tills klockan var 12. Då fick lillherrn och sen tog Rickard med han upp så sov dom, jag tog en dusch och vågade inte gå ut den för utanför satt två gigantiska spindlar... Pervos!
När dom kröp i väg så gick jag ur och somnade en timma på soffan:)
Vaknade av Ricke och Oliver och sen ringde pappa och ville åka till ÖB i Östhammar i brist på annat.
Så susade vi i väg, Oliver bajjade på sig när vi kom fram men shoppade endå två nya kuddar, godis, en vattendunk.
Nu är jag slut som artist, Oliver dammsuger, har varit ute och kastat vattenballonger jag köpte :)
Nu får vi klura på middag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback