Stark vilja

Vilken vilja som kommit från Oliver de senaste veckorna!
Tidigare har han ju fått små utbrott om han inte får ha Foppatofflorna till dagis, vilket jag gick med på - i regn haha!
Men i morse började han protestera om vilken tröja jag satte på honom! Hann inte ens trä den över huvudet förrän den flög av igen, tillslut frågade jag vad det var med honom och då röck han ner en annan tröja från tvättmaskinen och den fick minsann åka på utan protester.. Sen skulle han hämta skor och verkade leta ett bra tag trots att både foppatofflor och vanliga skorna stod i hallen, nä men då skulle han ha dom gröna! Dom låg under en jacka.. Förstår vilken vilja!

Skuttade in på dagis och sa inte ens hejdå..

Nu har Rickard och Kim hämtat släp och packar den så ska vi alla åka till tippen för att sen åka till Melin och hämta en ställning, sen i eftermiddag ska jag ut och fiska med pappa, han var så orolig att jag glömt att jag lovat haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback