Trötta klubben

Efter att ha vaknat av att lilla O låg och drog mig i öronen så myste vi vidare till klockan blev nästan 9, såå trött. Skönt med en helledig dag. Vid 10 kom pappa för att fika och när han åkte vid 11 gick vi upp och la oss igen ;) lillherrn var trött och ur humör och jag är trött!
Nu har han somnat och jag måste ta itu med att ringa arbetsförmedlingen och boka inskrivning så jag kan få stämpla upp nu i september, sen f-kassan och kolla on jag har rätt till samma mammapeng som med oliver. Sen gå in och ändra olivers dagistider på nätet..
Sen städa hallen och eventuellt hämta ett bord lite senare..
Men mest av allt skulle jag vilja sova..

Men tyvärr är det bara att gå ner och passa på nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback