Vad bra det går...

Den hör månaden började ju bra i och med att jag förstod vilken bra lön jag skulle få ut, synd bara att Ricke bara fick sin grundlön vilken är rätt dålig..
För resten av månaden skriker typ SKJUT MIG! Fy fan..

Först 26400:- i räkningar, sen P-bot på 1000:- sen inte råd att fixa audin som kommer kosta ca 5000, sen lånar vi för att köpa ny bil i stället som vi kör in i ett räcke med, sen pajar den också efter några dagar. 1000-1500 kommer det gå på.
Sen vill jag bra gärna ha godkänt ich bra vatten att bada den nyfödda i, det kommer väl gå på ca 10000 har jag räknat på eftersom jag hittade en avluftare för 6000:-, men med nytt filter + arbetskostnaf så hamnar vi nog på 10000:-.
Sen blev rickes rånare släppt i onsdag så får väl se hur länge vi slipper besök från turkar..
Ja just, som toppen på allt så blev Annikas bil stulen i dag i Stockholm!
Hääääääärlig månad va???
Död åt augusti.

Så nu är vi helt utan bilar, Ricke fast i Stockholm, utgifter som vi inte har pengar till, ett hus i behov av renovering på studds. Ja, allt suger kan jag tala om. Köp aldrig hus eller bil!!!!!

I morrn är sista arbetspasset jag har uppskrivet, sen blir det hoppas på att man får à-kassa eller nått. Råna en bank ligger inte långt borta...

Aja ska försöka sova nu bredvid en snorig oliver som snarkar och hostar och pruttar om vartannat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback