effektiv

vilken effektiv dag det varit!
först byggde vi ihop båten, sen lite mer på bilbanan, sen kom mormor så gick vi ut och gick med barn och hundar.
sen mös jag och Oliver i soffan medan Alice sov.
sen byggde vi saker av lera, grisar, elefanter, ormar och massa andra djur!
sen kom pappa och prata lite skit en stubd.
när han for i väg så badade vi allihop!
först Oliver i baljan och jag i duschen, när jag var klar så badade jag Alice i handfatet och sen duschade jag alla 3 hundar! och Oliver sitter fortfarande och badar :).

imorrn funderar jag på om man ska ringa läkarstaion eller ej med min mage..
i några veckor har jag haft ont frpn och till i övre delen ju, värre när jag stressar och äter. men om det är magsår så finns ju receptfritt att köpa på apoteket så egentlifen kan jag låta det vara npn vecka till och köpa medicin där om det inte blivit bättre så slipper jag bli irriterad på konstiga låtsasläkare haha

nä nu ska jag se om min badpojke vill hoppa ur och borsta tänderna så jag kan svabba upp här inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback