Glad!!

Jag hittade vart jag köpt Olivers pläd!! NewHeaven.se så nu har jag två julklappar till! En pläd till Alice och ett bäddset till Oliver med en grävare på :) 318 totalt, helt överenskommet!

Barnen som inte skulle få så mycket :)
Men tycker jag handlar ganska ekonomiskt, Ska ju vara födelsepresent också. Ricke hade tydligen köpt en trampbil av nått slag också, tur han betalar själv! Kommer ha en bilpark här ju :D men prinsen är värd allt !

Brallis önskar sig förresten sån där fot/hand-avtryck tavla som Oliver har, finns på Köpbarnvagn.se bland annat :)) helst svart ram så dom blir lika!

Nä nu ska jag se om hon vill ha den sista skvätten välling och sen kanske hon sover ett par timmar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback