Klantigt

Jag har ju ringt comviq ett antal gånger under hösten för att kolla när jag kan byta till dom. Sist fick jag svaret att ringa dom i typ månadsskiftet nov-dec. Glömt totalt och nu när jag beställde ny telefon + böt till dom så får jag höra att mitt nummer inte kommer aktiveras hos dom förrän 27e kl 03:00... Så mellan 11/12(när mitt upphör hos 3) och till 27/12 kommer jag antagligen inte ha nått fungerande nummer... Tyckte killen sist sa att det bara tar en vecka.. Men vi får väl se.

Annars i dag gick vi alla upp typ 6, Alice har sovit några timmar efter varje måltid i natt men vid 6 vaknade Oliver av henne så då gick vi ner, dock stack Ricke tillbaka upp lika fort som han märkte att han glömt slå på värmepumpen, kallt!
Eldade och kollade ut och konstaterade att mina planer i dag fick skjutsas upp, inte en chans att jag går ut ;)
Men hela eftermiddagen har vi varit ute endå, eller typ mellan 16-19. Annika var förbi och sen lånade hon Alice så vi andra fick vara ute ostört, jag och Oliver plockade ner ved i påsar som grabbarna fick bära in, sen borsta av bilen och köra upp den till vändplan när Kim och Ricke plogat klart. Sen satte dom tillbaka däcket på chryslern så vi kan köra ner den till kejjo imorrn.
Sen har vi inte gjort mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback