omöjliga barn

fy vilken kväll/natt
bara för att vi planerade att kolla på en film i kväll sp vägrar barnen... Oliver vaknade hela tiden så jag fick spribga upo sen kl 22 var han klarvaken så har jag försökt söva honon. Alice har gallskrikit. klockan ör 02 och båda är vakna för så fort den ena håller på och somnar så sätter den andra i gång... sååååå ljuvligt med barn..
men nu är jag nere med Alice så kanske Oliver kan somna.. tur att Ricke var hemma annars hade dom fått vara vakna hela natten.. nu kan man ju hoppas Alice somnar snart men då bär jag upp henne i babysittern så får hon sova i deb till hon vaknar nästa gång.
visst, sånna här nätter får man räkna med me barn men jag skulle så himla görna bara få sitta uppe en kväll utan barn... kolla på en film tillsammans utan att man springer som en jojo..
så om npn vill ha barnen en natt så vore det väldigt skönt!
usch får se om man inte tokdäckar imorrn efter ålandsbåten, Oliver lär somna i bilen på vägen hem så hoppas Alice också vill sova då.. längtar redan! haha

håll tummarna nu att lillfia vill sova snart så vi kan gå upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback