Ons + tors

Känns som vi varit borta i flera dagar men är trots allt bara två!
I går gick allt fel på morgon, Gjorde mig iordning, sen Alice, sen väckte jag grabbarna 8:30. Gjorde i ordning Oliver. Ricke kommer på kl 9 att han måste packa sin väska, segast i stan... Sen hittar inga kläder. Sen ska jag passa på att slänga i mig mjölk och flingor, stressad och barn på dåligt morgonhumör så tappar jag tallriken i golvet, försöka trösta barn och städa upp, sen måste Alice äta igen. Försenade till tusen så ska vi packa in oss, vips är klockan 9:40 och vi skulle vAra inne kl 10...... Bara att ringa och boka om... Pinsamt..
Men hursomhelst så satt vi ju i bilen och likA bra att rulla mot stan, huset lämnat i kaos, så gissa om jag är lycklig att komma hem och se att det är så fint hemma!!!! Tack tack tack! Sån lättnad!

I stan gick allt bra, Oliver visade mig sin värsta sida i dag när vi var själva uppe hos Inger, Alice var hungrig och Oliver på krigsstigen och det var bara att springa efter och säga Nej nej nej ajabaja nej nej nej. Endå har hon väldigt barnsäkert men är han på sånt humör vänder han snabbt upp och ner på allt och Alice var inget undantag. Men han lugnade sig sen :)

Tidigare i dag tog vi och skulle åka tunnelbana med Oliver innan Ricke skulle till jobbet, men Oliver somnade i vagnen innan vi hann ur porten :)

Nu ligger jag här med Alice som laddat hela eftermiddagen/kvällen för en vaken natt, jag är dödstrött men sova får man göra i graven sägs det ju hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback