sömn skapar problem

i dag måste jag sovit för bra för jag är på sånt dåligt hymör, tålamodrt i botten..
Alice sov 00-05, sen 06:30-9 så det var ju underbart!
men sen måste jag vaknat på fel sida.

+först kommer Ricke hen 09:30. hade lovat att vara hemma senast 9 efterson pappa skulle lpna bilen senast då. som tur var hade han ångrat sig men det visste ju inte ricke så han höll ju inte tiden...

+ sen ringer jordens drygaste telefonförsäljare.

+sen tar jag ur julmusten som jag just kastat in i kylen och öppnar så det sprutar överallt. kladdigt golv och kök.

+sen vill inte brasan ta fyr.

lägg till skrikiga barn och hundar runt fötterna på detta.

sen när jag svettig äntligen fått på ungarna klädet och kommit ut så upptäcker jag att ricke tagit bort båda barnstolarna och sätena är i så knäppt läge och jag får inte upp ryggstöden tillräckligt för att få i stolarna.
lägg givetvis till 2 skrikiga barn här med.

då vary jag less!!!

men nu har mamma fått skjutsa mig till affären, handlat blöjor och tändpåsar så nu borde resten av dagen bli bättre


amen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback