trotsig tvååring

måste vara tvåårstrots eller så är han arg över att Alice finns, men rvå timmar har jag försökt lägga en övertrött arg unge som höll pp att döda Alice här nere så när hon sovit här nere har jag legat där uppe ned en arg unge... har nog inte en centineter på kroppen son inte blivit sparkad/skallad/nypt eller klöst. efter att räknat till hundra xxxx antal gånfer så fick jag nog och sänkte spjälsängen, där sitter han nu och brölar. skär i hjärtat men han är helt hysterisk... alice borde inte sova men hon får göra det tikl Oliver somnat. jag ska ta en turbo dusch och sen gå upp och se om han lugnat sig.
lär bli en vaken natt med alice, fan hon som fått så bra dygn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback