utan stolar

har funderat lite, mormor som hsfe 5 barn, satt du någonsin ner?! haha!
Oliver har varit på roligt humör hela eftermiddagen och Alice har faktiskt varit vaken större delen av dagen, vi två hängde hos mamma när Oliver var på dagis och nu på eftermiddagen har vi dansat och busat med Troja och hennes ben hon fick i dag, sen satt han och kollade på tv ett tag medan jag fixade lite sysslor här hemma.
men åter till rubriken, jag med myror i byxan tror jag i kombination mrf två barn gör att jag inte sitter still här hemma, jag springer som en jojo här hemma haha fast det är ju kul, gör ju likadant när jag är helt själv också, men med barn är det ju alltid nått som måste göras, Utfodring, blöjbyten, byta kanal på tv, leta nappar, mera utfodring, djur som ska ha mat, roa barn, släppa ut hund, släppa in hund, mats djur, hänga tvätt, slänga i mera tvätt ja osv så har jag sprungit runt i dag , fast det tycker jag bara är roligt, har jag inget att göra blir man bara trltt och vill gå och sova 😊
så jag tvivlar på att mormor med sina fem slet ut några soffor hihi

nö nu är det dags att mata Alice så hon kanske somnar så jag kan lägga prinsen i lugn och ro :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback