Långt nyår

Oj vad denna afton var lång!
Steg upp kl 9, fick samtal om att hunden inte skulle komma. runt 11-12 sov oliver.
Vid 13 åkte Ricke och jobbade och jag packade ihop tvätt och grejer och for till affären och sen till mamma.
Hade supertrevligt och åt både middag och senare riktigt god smörgåstårta!
Oliver sov runt 16-17 och sen höll han sig vaken..
Glad att jag åkte dit så jag slapp sitta hemma.
Strax efter 22:30 åkte jag därifrån hem och mellanlandade. Oliver blev övertrött/pigg och så grejade vi lite här hemma.
Lagom till 23:30 knatade vi över till Annika och Jens för att kolla raketer, trodde oliver skulle somna i vagnen men icke, så fick ju ta in honom till alla fulla tanter och gubbar, han blev poppis och klockan tickade på. Typ när klockan var 23:50 började jag klä på mig och oliver och Ricke kidnappade champagneglas till vår pommac-champagne:)
Dom som var lite runda om fötterna tyckte det var roligare att prata än att gå ut tror jag för dom var seeeega haha
Väl ut så öppnade vi vår "champagne" och kollade fyrverkerier. Smällde rätt bra och tänkte på Troja som var hemma.. Oliver hade öronskydd men tyckte endå det var lite läskigt samtidigt som fascinerade.
Tur att smällandes är rätt kort.
Vi var hemma igen typ 00:10 :) och då var Troja glad och som vanligt :)
Sen käkade jag hummer som Ricke hade med och år ost medan oliver drack välling.
Han tokslocknade direkt när jag la mig i sängen med han och nu gör jag likadant :)

Godnatt och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback