Inre stress och busigt barn

I dag jobbade jag 07-14 så Oliver fick åka till dagis tidigt, tror inte han sovit på dagis för vi somnade båda två på soffan när vi kom hem..
Egentligen hade jag inte tid att sova men var så trött att jag somnade sittandes i soffan med en sovandes Oliver i knät. Lite stel när jag vaknade 2 Tim senare ;)
Stress att göra mat, köpa blomma och chokladask till fröknarna osv.
Men nu är allt för morgondagen klart, självklart hade Oliver fotografering i dag på slåttergubben men jag har ju varit så säker på att det är i morgon hela tiden.... Men det är visst 31 dagar i augusti.. Jaja, han var välkommen att fotas i morgon endå.

Så imorrn får jag cykla till jobbet, sen tar Ricke Oliver till slåttergubben, sen handlar dom glass och åker till Almerska och så cyklar jag ich ställer cykeln hos mamma efter jobbet för att få med vagn och allt hem från dagis , så får Ricke hämta mig sen. Pussel..

Sen eftersom det är sånt höstväder så gick jag igenom Olivers garderob, han behöver lite allt möjligt inför hösten. Vilket känns stressigt. Önskar man kunde beställa en "färdig höstgarderob" :)
Men hittade inte hans vinterskor han hade i vintras så kunde inte prova om han fortfarande kan ha dom, men dom ligger nog i hundhuset.
Annars behöver han:
Overall
Tjockjacka + thermobyxor
Några tunna långärmade
Nån tjockare tröja
Byxor, helst vill jag hitta mjuka jeans med resår..

Det låter inte mycket men skulle vilja få allt klart innan nästa kommer.
Sen behöver jag bara nappflaskor och bebisnappar till den så är allt klart för vintern!

Nä nu ska försöka få Oliver att sluta åka rutschkana och gå i säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback