Ledig vecka

Haha min lediga vecka är inte så ledig ;)
I söndags fick jag vara ledig men i går jobbade jag kväll och nu ringde dom och fråga om jag kunde ta natten, så jag jobbar i dag och imorrn sen torsdag som jag skulle 7-13. Men sen är mina timmar för Juli slut, eller dom kan ju ringa in mig men blir superdyrt tydligen efter en viss gräns på timmar, så dom låter nog bli ;) men å andra sidan har jag inte så många lediga dagar att bli inringd på :)
Men kul att det blir mycket :)

Annars i dag så skulle vi åkt och storhandlat i dag, för nu är allt verkligen slut, blöjor och allt möjligt. Men Rickard och Kim tar med Oliver och göt det :)
Fast jag hade verkligen behövt åka med då det var andra saker jag skulle gjort också men men..

Nä dags att få upp Oliver och mig som ligger här och myser så vi kommer ut i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback