Morgonpromenad

Efter att ha sovit lite halvkasst på jobbet så var det hemgång vid 8.
Killarna sover fortfarande så jag och Troja gick ut på promenad i regnet i hopp om att vakna till liv. Då ser jag att grannarna(dom äldre) har målat om sitt hus! På typ en vecka!!! Visserligen har dom ju haft en del folk där men inte tänkt på vad dom gjort.. Så nu är det grått huset :) kan dom inte komma hit och hjälpa till också? I den här farten kommer vi vara klara nästa sommar.. 10000 projekt samtidigt = kaos.. Allt blir bara halvgjort.. Men veden hade Kim och Ricke travat i måndagskväll så inte så mycket kvar..

Nu ska jag tvätta ett par maskiner så bi har rena kläder till helgen :) sen ta ner en resväska och kuvösens fast det får vänta tills dom vaknat..

Tills dess får jag väl sitta här och glo tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback