Sömnbrist

Jösses vad trött jag är.. Helt omöjligt att sova i natt tror klockan var 03:15 när jag kollade på den sista gången..
Sen upp 6 och kollade i almenackan - fullmåne, inte så otippat...
Tog mig bara 10 min till jobbet med cykel, så var här redan 20 i 7, men eftersom vi hade lite att göra på morgonen då hon som jobbat natt skulle hem och vi inte hade nån annan personal så gick morgonen undan..
Nu är jag själv ett tag och ska strax skala potatis, sen vid 13 ska jag kolla om dom kommit tillbaka med bilen så jag kan köra till Sanda gård med en som ville dit..

Sen vid 15:15 slutar jag och får cykla och hämta lillfisen :) hoppas att det inte blåser eller regnar så det blir skönt att cykla :)

Nä göra lite nytta istället för att ligga här ich bli trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback