Trevlig morgon....

Den här morgonen är inget rolig alls. Vaknat i natt av Trojas äckliga mökar och nån gång i natt öppnade jag sovrumsdörren för att få in lite luft i sovrummet. Troja travade upp och ner..
Sen 06:30 vaknar jag igen av att nån sitter på min rygg och drar mig i håret och gnäggar!
07:30 insåg jag att Oliver inte kommer somna om och gick ner, hittade något som liknade en elefantbajs både i storlek och utseende nedanför trappan... Troja dålig i magen.. Så hoppa över bajshögen, släppa av Oliver i vardagsrummet ich in på toa efter papper och hämta bajspåsar, där har katten bajsat precis bredvid lådan.. URK vad är det för bajskaos på min enda lediga dag? Jaja, nu kan det ju inte bli värre..
Jag ligger iallafall i soffan nu och Oliver spelat piano och dansar , Troja ute och strax ska jag orka ta mig till köket för lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback