Typiskt

Såååå typiskt mig det här alltså..
Men i dag råkade jag se massa hemlösa katter, eller alltså en supersöt katt kom fram till pss och vi fick berättat för oss att en gubbe blivit vräkt och lämnat sina 8 innekatter ute, så kommunen skulle komma ut efter att dom ringt i 3!! Veckor, så skulle dom fånga dom och skjuta dom..
Den lilla, lilla katthonan var så mager och trött och lät Oliver bära henne, ja resten kan ni ju räkna ut... Jag är hopplös.. Men kunde inte låta henne svälta ihjäl tills hon blir skjuten... Så nu har Lillan som hon heter på 8 år flyttat on till oss :) får se hur det går..
Hon får bo inne ett par dagar, äta upp sig och sen börja vara ute med Spiro. Avmaskas och tvättas och skölja ögonen som är fulla med guck, ska hinnas med i morgon det...
Hon sov hela vägen hem i bilen i mitt knä.. Lilla tuss.. Jaja, inte så otippat därför ska jag egentligen inte gå på zoo heller! Kommer väl hem med en krokodil eller nått!




Är för övrigt stressad redan iför i morgon, det ska först jobbas, sen hem och hämta Oliver för BVC kl 13:30, sen hem hämta hunden och upp till skärsta, sen handla baguetter och hem och göra baguetter, sen göra pasta sallad som ska med i morgon, sen packa allt som ska med, eller städa ur bilens bagageutrymme först och in med vagnen.. Timmarna imorrn kommer flyga!!! Hinna duscha och allt på det.. Sen skulle jag klippt sista gräsmattan men det hinns liksom inte. Ricke ska spendera eftermiddagen imorrn med att få upp sånna där spont på taket.
På fredag ska det bara vara att packa kyrkbänkar och åka kl 9....
Åh kommer glömma typ allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback