Jobbar på

Dom här dagarna när man jobbar går så fort.. Bara hem och sova sen upp igen, men när lönen kommer i juli kommer det kännas väldigt värt det!
I dag kommer kännas som en kort dag eftersom jag bara jobbar 7:30-15 och imorrn och tisdag tror jag det är 8-15:15 eller nått sånt. Sen ledig en dag!och då måste jag försöka måla! Har så mycket som skulle behövas göras klart nu..
Klippa gräset som snart är skyhögt, trava in i vedboden och måla klart huset..
Men hinner kanske måla klart altan på onsdag för Oliver går på dagis..

Nä nu måste jag fortsätta jobba :)

Ni får ursäkta om vissa ord blir konstiga när jag skriver men telefonen missar vissa bokstäver när man trycker på dom och sen sätter ju autostavningen i gång så ja ni får försöka lista ut om ni ser nått konstigt ord eller så. Skitmobil 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback