Kokande pojk

Antingen är det väldigt varmt här inne i sovrummet eller så är oliver sjuk. För han blir så varm när han envisas att ligga på mig just nu - haha

Vi har varit så effektiva i dag, dragit spik ur plankor, sågat plankor, rensat ur vedboden och börjat trava ved och klippt sista gräsmattan! Så det har väl tagit på lillemans krafter ;)
Han sov först 13-14 sen runt 18-18 igen, och inget har han velat äta förutom välling. En sån dag kanske.. Märks imorrn.

Nä nu måste jag försöka bära bort den lilla varma grabben för jag behöver kissa!

Förresten i går var han såå duktig, då satt han i min säng sen pekade han på sin och när jag frågade om han skulle gå och sova i den på en gång så nickade han och gick dit och somnade :) så duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback