Morgonpigg

Inte alla som hinner med att tatuera sig innan kl 6 på morgonen..



05:40 kollade jag på klockan första gången, då var Oliver redan superbusig men lät han hoppa omkring i sången i hopp om att få sova lite till.
Han hoppade upp och ner och satte sig på mitt huvud och gnäggade, hoppade runt lite till, kammade mitt hår med fingrarna(ganska ont).. Sen måste jag slumrat till för sen vaknade jag helt plötsligt av att nån satt och ritade med bläckpenna på madrassen vid mitt öra.. Såååå fint och Oliver hade också massa fina tatueringar på ben och fötter.. Jaha, upp och hoppa..

Så nu har vi varit nere och skrubbat bort tatueringar och ätit välling, fortfarande superpigg och superbusig den lilla vilden 😃
Inte alla morgnar blir som man önskar 😉

Ricke satt sov på soffan så han är också vaken fast skulle gå upp och vila om ett tag eftersom han ska jobba i dag.
Jag ska börja måla när jag lämnat Oliver, den otroligt tråkiga altan.. Alla väggar går så fort men altan har ju sååå mycket smått ...


Godmorgon och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback