Rastlös

Jag borde vara trött, vaknade först vid 03 av världens regn, stängde fönstret och hämtade in katten som stod och skrek. Sen fick jag bära ut han efter typ 30 min för han slutade aldrig skrika inne heller, han är värre än en löpande katthona.... Så låg jag och lyssnade om han skulle skrika ut ett tag men hörde inget.. Stackarn tycker ju han kan få vara inne när det regnar så pass men han skriker ju så pass...
Sen hörde jag åska så gick ner och drog ur kablar för att sen äntligen somna om.... Några mygg irriterade men sov väl rätt bra.
Men vips så vakna jag av en vibrerande mobil på golvet, den hade hakat upp sig på nått vis och stängde av/startade om vartannat av sig själv och då vibrerar den... Sen dog den. Och därmed även alarmet......
07 vaknade Oliver men fick han att somna om för jag var sååå trött... Sen vaknade jag som tur var 08:30 =bråttom! Väckte Oliver genom att klä på honom 08:45! Han skulle vara på dagis 9 😜
Men vi kom dit strax efter :)

Men nog om gårdagens natt, i dag hann jag måla det röda på enA väggen av utbyggnaden medan oliver var på dagis, sen när han somnade 19:30 så blev jag rastlös och gick ut och målade en gång till.. Så den kortaste lilla väggen är nu färdigstruken med det röda.. En mindre..
Oliver hade inte sovit på dagis så han kunde knappt få i sig vällingen förrän det var godnatt ;)

Jag är fortfarande rastlös, visserligen skönt att ha energi för en gång skull. Det är en sak jag verkligen inte saknar med hunddagiset, helt plötsligt orkar jag göra saker! Vissa dagar är jag visserligen så där galet trött emellanåt att jag knappt orkar prata men har köpt järntabletter som verkar hjälpa lite.
Nä nu ska jag gräva fram nått korsord eller nått :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback