Trosig unge bortskänkes..

Usch i 1 1/2 timme har jag försökt få en övertrött Oliver att sova, han somnar nästan men sen får han nått utbrott, man får både sparkar, slag och blir av med stora hårtussar..
Sen dog mitt tålamod så jag fick bära ner han och tröck i han en flaska välling medan jag gick ett varv runt huset.. Herregud vad barn kan vara som 10 barn bland.. ena dagen världens lättaste och goaste och andra dagen ett monster...
skulle behöva raka av mig allt hår så han inte kan göra mig illa..skitunge!
Men men, imorrn kanske han är snällare, eller redan i kväll för nu får han inte sova middag , kanske somnar snabbt ikväll i stället..
vet inte vad det är med han, om det är kindtänderna eller vad det är för i går kväll var han inte heller rolig och just när man tror han ska somna så vaknar han och skrek och höll sig för öronen,..
 
Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback