Trött

Jag vet inte vad det är med lilla skrutt just nu.. Är väl inne på 3-4 natten som han vill gå upp runt 4-5 tiden.. Han är liksom helt pigg då.. Endå somna han inte förrän efter 21 i går.. Och jag var dum och fastnade i en film så kollade klockan senast 02 i natt... Så lite trött i dag då.. Hade önskar annat så man fick lite gjort men här ligger jag på soffan och Oliver åker runt, runt, runt och brummar på sin lilla röda bil. Så himla duktig på att svänga den!

Det är kortdag på jobbet i kväll som tur är, sen hoppas jag att jag kan somna.. Tänkte först åka till Norrtälje och köpa rullgardin men ska nog inte köra just nu, ska prova hänga nått ännu tjockare över fönstret ikväll, så kanske Olivrr inte tror det är morgon mitt i natten ;)

Fast han var duktig endå i morse för han låg i stort sett kvar till klockan 7, han låg ich tittade i taket, sen jagade han Troja lite, sen låg han still ett tag och så hämtade han Brio-hunden och körde runt i sängen och så höll det på ;) sen insåg jag att han inte skulle somna om ;)

Nu står han ich dansar framför TVn, så himla söt min morgonpigga skrutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback