Tur

Känner mig tursam :)
4 sökta jobb, 2 arbetsintervjuer och 2 jobberbjudanden.
Men jag valde tiohundra så kommer jobba på odenbacken och älmsta :)
Börjar 2a maj! Kul! Sen hoppas jag att jag får lite timmar fram till sommaren för det är egentligen inte förrän då dom behöver en helt, men hon sa att i älmsta så är folk alltid hemma "sjuka" plus att det var en tjej där nu som dom inte var nöjda med! Hoppas :)
Ibland tycker jag mig ha så lätt att få jobb, endå kände jag mig helt trött i dag på arbetsintervjuen men det gick bra endå även om jag " tappade ord" lite Här och var..

Sen i dag tog vi hundarna ner till tulka och hälsade på Fanny och Elvis matte :) väldigt trevligt!

En bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback