Nattjobb och badpojke

I dag krisade det på jobbet så snäll som jag är så hoppar jag på ett dygns-skift .
Helst ville som att jag skulle komma kl 13 alt. 15 men Rickard behöver ju vakna så jag börjar inte förrän 16 :)

1 1/2 timme försökte jag söva Oliver men sen gav jag upp, han vill inte sova middag när han är ledig!
Så nu badar han i poolen, med sin kära vattenkanna förstås!
Först plaska han lite med fötterna, sen "ramla" han ett par gånger med flit och hoppa upp och skratta för fullt! Nu badar han åt alla håll och kanter!
Dessvärre hittar jag inte solskyddskrämen?!! Den står säkert framför näsan min där inne men jag kan bara lämna Olivrr ett par sekunder så hinner inte leta så nu får han vara utan :)
Ska försöka få upp han snart.. Badat i snart en halvtimma..

Glad liten badpojke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback