Skit också..

Min och Olivers förmiddag har varit utefix!
Planterade om tomaterna och paprikan. Vilket resulterade i att paprikan fick sätta livet till och Oliver såg ut som ett jordmonster, sen tog jag fram grösklipparen och skulle tvätta av den, men Oliver gillar vatten och blev jättearg över att inte få leka med slangen.. Så det vart en snabb avspolning.
Sen fyllde jag den med bensin och smörjde och provstartade så nu är det bara att klippa gräs någon dag :)
Sen kom pappa och fika och lekte med oliver. Sen när han åkte så skulle vi masa oss in och sova lunch men när jag skulle bära upp Oliver för trappan till altan så la jag i från mig mobilen på räcket och sen råkade han komma åt så den ramla ner, den som klarat att åka i både asfalt och stengolv tyckte den hade fått nog så nu är min skärm på mobilen i tusen bitar. Men det gör inget för den har klarat sig så länge endå.
Men vissa saker funkar inte att klicka på, men det går ju att ringa och så..

Nu sover Oliver och jag har hunnit tagit en dusch och ska strax fixa mig iordning och packa ner saker för en jobbkväll!

Tjohej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback