Besök

I dag efter jag ätit så skulle jag hämta upp Rickes mindre nyktra kusin med bihang vid centrum, tog en timma.. karln skulle ju prata med allt.. Sen i väg och hämta Oliver som lekte ute på dagis och ville hellre leka i leran än följa med mamma :)
Sen hade vi dom på besök till 19, då körde Ricke i väg dom hem och nu väntar jag på att han ska komma och ta Alice så jag får hoppa in i en dusch, Oliver sover sen en timma ungefär..
Imorrn är det upp tidigt som döden igen för dagis, sen måste jag ta tag i lite grejer på förmiddagen imorrn.. iiiinte somna! hihi...
Måste få tag på MVC + familjerätten som söker mig man ska ju in och skriva faderskap och sånt..
Sen börjar jag bli dement..
I dag fick jag frågan hur gammal jag är... öh? ingen aning.. 26 eller 27... alltid lika svårt att komma i håg och orkar inte räkna heller.. 87 är jag född, så det är ju lagom att komma ihåg.. sen trodde jag det var tisdag men är visst onsdag i dag.. jahapp... bra koll..
 
Nä nu vill min rygg ha en varmdusch och sen sängen, så ska ringa och jaga på Ricke nu!
 
 
 
Tänk vad han vuxit! Det här är typ från i sommras! Min stora fina pojk!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback