Busfrö

Efter en helt okej natt så gick vi upp halv 7, åkte till mamma när vi var klara och stannade förmiddagen där.
Sen somnade båda barnen i bilen på vägen hem så la vi oliver i soffan och Alice fick sova vidare i bilstolen (fast inne då såklart) jag la mig i soffan brevid Oliver ett tag men passade på att ta en lååång varm dusch i stället, så ont i ryggen men är väl pga hållningen när man har sönderskurna magmuskler hehe!
Sen vaknade Oliver och så kom Alex, oliver spexade och Kim ricke och Alex röjde med honom och poppade musik så jag tog Alice i singelvagnen till macken.
Skön tur, alldeles frisk luft :)
Sen har busfröt lagat mat resten av kvällen, flingor i en burk bidrog till fantasin att dra ut typ alla burkar och hälla lite flingor i varje och minst en slev/pryl i varje bytta och så matade han mig och Kim haha så rolig han är! Man märker mer och mer att han använder fantasin!

Nu snarkar han och jag ska gå ner och väcka Alice så Ricke kan köra hem kim.
Tänkte att om hon är uppe nu tills jag lägger mig så kanske vi blir mer "synkade" värt att pröva:)

Ja det var ju typ min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback